Corporate Storytelling
Sinds 2004 maak ik met een hecht team van zelfstandige creatieve professionals corporate media met boeiende ondernemersverhalen. Zoals jubileumboeken, websites, (online) nieuwsbrieven en relatiemagazines.
Dit is wat ik heb geleerd in de afgelopen 12 jaar: impact creeër je alleen met echte verhalen. Verteld en geschreven vanuit het DNA van uw bedrijf. Waarmee u uw klanten niet vertelt, maar laat zien dat u begrijpt wat hen bezighoudt.
Ik help u met het maken van zo'n onderscheidend verhaal.
Onderdeel van dit proces kan zijn dat ik u help met het vinden van de 'Why'. Voordat we ons richten op de 'How' en 'What'. Terug naar de kern. Want u heeft de uitspraak van Simon Sinek vast wel eens gehoord: ‘People don’t buy what you sell. People buy why you sell it.’
Verbinden door waarde toe te voegen. Door waarachtig te zijn. Een verhaal maken dat raakt. Een verhaal dat bovendien door iedere medewerker binnnen uw bedrijf verteld kan worden en door iedereen onthouden wordt. Dat is waar ik voor ga.
Nieuwsgierig naar wat ik voor u kan betekenen? Neem dan contact met mij op. Ik ben één en al oor!